Spinne

ساخت وبلاگ

کتاب ارابه خدایان کلاسیک پیشگامانه که این نظریه را معرفی کرد که زمین باستانی با بیگانگان ارتباط برقرار کرده است. ارابه‌های خدایان که فوراً به‌عنوان اثری با اهمیت به یاد ماندنی شناخته می‌شود،  ثابت می‌کند که زمین بارها توسط بیگانگان پیشرفته از جهان‌های دیگر بازدید شده است.

برای دانلود کتاب ارابه خدایان به سایت اسپین مراجعه فرمایید.

خرید کتاب ارابه خدایان بدون سانسور ، Erich von Däniken خرابه‌های باستانی، شهرهای گمشده، فضاپیماها و تعداد بی‌شماری از حقایق علمی سخت را بررسی می‌کند که به مداخله فرازمینی در تاریخ بشر اشاره می‌کند. با این حال، باورنکردنی‌تر از همه، نظریه فون دانیکن است که می‌گوید ما از نوادگان این پیشگامان کهکشانی هستیم – و او اکتشافات باستان‌شناسی را نشان می‌دهد که آن را ثابت می‌کند... اکتشافات چشمگیر و شواهد غیرقابل انکار:

  • یک فضانورد بیگانه در یک هرم حفظ شده است.
  • نمودارهای ناوبری پروازهای فضایی هزار ساله
  • نجوم رایانه ای از خرابه های اینکا و مصر
  • نقشه زمین زیر کلاهک یخی قطب جنوب
  • یک فضاپیمای غول پیکر کشف شده در آند

اکنون در یک نسخه زیبای پنجاهمین سالگرد با پیشگفتار و پس‌گفتار جدید نویسنده، دانلود رایگان کتاب صوتی ارابه خدایان بدون سانسور کلاسیک پیشگامانه است که این نظریه را معرفی می‌کند که زمین باستانی با بیگانگان ارتباط برقرار کرده است. در اینجا، Erich von Däniken خرابه‌های باستانی، شهرهای گمشده، فضاپیماها و تعداد بی‌شماری از ادعاهای علمی را بررسی می‌کند که به مداخله فرازمینی در تاریخ بشر اشاره می‌کند. با این حال، باورنکردنی‌تر از همه، نظریه فون دانیکن است که می‌گوید ما از نوادگان این پیشگامان کهکشانی هستیم – و او اکتشافات باستان‌شناسی را نشان می‌دهد که آن را ثابت می‌کند...

ارابه خدایان

متن کامل کتاب ارابه خدایان در سرتاسر جهان ویرانه‌ها و اشیاء خارق‌العاده‌ای وجود دارد که با تاریخ متعارف، باستان‌شناسی یا مذهب قابل توضیح نیستند. اریش فون دانیکن در پادکست ارابه خدایان پیشگامانه ارابه‌های خدایان پاسخی به این پرسش‌ها می‌دهد... چرا متون مذهبی اغلب به خدایانی اشاره می‌کنند که از ارابه‌های آتشین فرود می‌آیند؟ چرا سایت های پرتاب فضایی مدرن شبیه سازه هایی در دشت های نازکا در پرو هستند؟ آیا خدا یک فضانورد بود؟ اریش فون دانیکن با نگاهی باز به تاریخ بشر و ویرانه های تمدن های باستانی راه حل جدیدی برای این اسرار ابدی در ارابه های خدایان ارائه می دهد.

خرید کتاب ارابه خدایان

 به عنوان مثال چرا دنیا کتاب‌های مقدس خدایان را توصیف می‌کنند که با ارابه‌های آتشین از آسمان فرود آمدند و همیشه وعده بازگشت داشتند؟ چگونه یک متن سانسکریت باستانی می‌تواند حاوی گزارشی باشد که فقط می‌تواند سفری در یک کشتی بیگانه باشد؟ عکس های سایت های پرتاب مرکز فضایی آمریکا را با ساخت و سازهای دشت های نازکا در پرو مقایسه کنید. برای درک رازهایی که اریش فون دانیکن فهرست کرده است، باید با ذهنی باز به این آثار باستانی بازگردیم.

دانلود ارابه خدایان اریک فون دانیکن

 ما باید از منابع و تجربیات علومی غیر از باستان شناسی استفاده کنیم. ارابه خدایان pdf تلاشی تحریک آمیز برای توضیح برخی از جالب ترین اسرار جهان است. اریش فون دانیکن یک عمر صرف جمع آوری شواهدی کرده است تا ثابت کند، قبل از طلوع تاریخ ثبت شده، اجداد ما توسط یک نژاد بیگانه بازدید شده اند. اریش فون دانیکن مسئول رایج کردن فرضیه فضانوردان باستانی توسعه انسانی بود. مورخان ارتدوکس بدبین بوده اند، اما عموم مردم با علاقه غریزی و شگفتی به عقاید او جذب شده اند. 26 کتاب او بیش از 60 میلیون نسخه به بیش از 40 زبان فروخته است.

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : ارابه خدایان, کتاب ارابه خدایان, دانلود کتاب ارابه خدایان, دانلود رایگان کتاب صوتی ارابه خدایان بدون سانسور, خرید کتاب ارابه خدایان بدون سانسور, متن کامل کتاب ارابه خدایان, خرید کتاب ارابه خدایان, دانلود ارابه خدایان اریک فون دانیکن, نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 25 بهمن 1401 ساعت: 1:30

کتاب زندگینامه استیو جابز یک کتاب درام است که بر اساس زندگی استیو جابز ، یکی از بنیانگذاران اپل ، با بازی مایکل فاسبندر در نقش اصلی ساخته شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده دنی بویل ، تهیه کنندگی اسکات رودین و نویسندگی آرون سورکین است (با فیلمنامه ای که هم از استیو جابز آیزاکسون و هم از مصاحبه های انجام شده توسط سورکین اقتباس شده است).

دانلود کتاب زندگینامه استیو جابز گزیده هایی از زندگینامه، علاوه بر مصاحبه با نویسنده، والتر ایزاکسون ، ویژگی مجلات مختلف بوده است.

تایم برای یادبود زندگی جابز پس از مرگش در 5 اکتبر 2011، شماره یادبودی را در 8 اکتبر 2011 منتشر کرد. روی جلد این شماره، پرتره ای از جابز که توسط نورمن سیف گرفته شده بود، وجود داشت که در آن او در حالت نیلوفر آبی نشسته و نسخه اصلی را در دست دارد. کامپیوتر مکینتاش . این پرتره در ژانویه 1984 در رولینگ استون منتشر شد و در پشت جلد استیو جابز قرار دارد. خلاصه زندگینامه استیو جابز هشتمین بار است که جابز روی جلد تایم قرار گرفته است. این شماره شامل یک مقاله عکاسی توسط دایانا واکر، یک نگاه گذشته‌نگر به اپل توسطهری مک کراکن و لو گروسمن و مقاله ای شش صفحه ای از والتر ایزاکسون. مقاله ایزاکسون به عنوان پیش نمایشی از استیو جابز عمل کرد و توصیف کرد که جابز کتاب را برای او عرضه کرده است.

کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز

بلومبرگ بیزینس ویک همچنین زندگینامه استیو جابز بنیانگذار اپل از مجله خود را به یاد زندگی جابز منتشر کرد. روی جلد مجله، سادگی اپل مانند، با عکس سیاه و سفید و از نزدیک از جابز و سال های تولد و مرگ او دیده می شود. در ادای احترام به سبک مینیمالیستی جابز، این شماره بدون تبلیغات منتشر شد. این شامل مقالات گسترده ای از استیو جوروتسون ، جان اسکالی ، شان وایزلی، ویلیام گیبسون و والتر ایزاکسون بود. همانند شماره یادبود تایم ، مقاله ایزاکسون پیش نمایشی از استیو جابز بود.

فورچون در 24 اکتبر 2011 عصاره ای منحصر به فرد از بیوگرافی را با تمرکز بر رابطه "دوست و دشمن" جابز با بیل گیتس ارائه داد.

خرید کتاب زندگینامه استیو جابز از بینش ها و افکار منحصر به فرد استیو جابز از طریق 40 مصاحبه است. این کتاب هر جنبه ای از زندگی استیو جابز را با جزئیات نشان می دهد، از رویکردی نسبت به رایانه های شخصی و انقلابی در بازار با iPad، iPod و iPhone. این آرزوهای زیادی را به کارآفرینان و پیروان جابز ارائه می دهد و اینکه چگونه نبوغ خلاق او سرنوشت شش صنعت بزرگ را تغییر داد:

نظر همه افراد مرتبط با جابز به طرز ماهرانه ای در کتاب ذکر شده است که بینشی دقیق از زندگی او در ترن هوایی ارائه می دهد.

زندگی استیو جابز مجموعه ای از نقل قول های استیو جابز برای همه کسانی است که به دنبال الهام گرفتن خلاق هستند. این بینش‌ها چیزی را که او «چیز چشم‌انداز» نامید، توضیح می‌دهد، که توانایی بی‌نظیر او در تجسم و ارائه موفقیت‌آمیز محصولات مصرفی با کیفیت به بازار بود، که مقاومت ناپذیر بود. این را می توان از طریق موفقیت محصولات اپل مشاهده کرد که از نظر مالی و به عنوان "ارزش برند" جایگاه ویژه ای ایجاد کرده اند.

پادکست زندگی نامه استیو جابز توصیفی بی طرفانه از جنبه های درخشان و تاریک استاد سخت افزار-نرم افزار و زندگی او، استیو جابز است. برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از -

  • تحولی که جابز از طریق دوران کودکی داغدار و جوانی سخت کوش خرید.
  • اطلاعات بی طرفانه و معتبر، مانند سخنرانی او برای استنفورد در سال 2005 در مورد خودش به عنوان یک منبع.
  • برجسته کردن مرحله تاریک زندگی خود در حالی که به مدت یک دهه با سرطان مبارزه می کرد، اما چگونه او به راهپیمایی در جاده موفق خود ادامه داد.
  • جعبه‌های گویا شامل سبکی منحصر به فرد برای درک ویژگی‌ها است که او را به یک شخصیت کمال‌گرا و بزرگ نرم‌افزار و تجارت قرن تبدیل می‌کند.

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : خرید کتاب زندگینامه استیو جابز, کتاب صوتی زندگینامه استیو جابز, دانلود کتاب زندگینامه استیو جابز, کتاب زندگینامه استیو جابز, نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 79 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 15:12

کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد

یانیس واروفاکیس فعال، وزیر دارایی سابق یونان و نویسنده کتاب پرفروش بین‌المللی بزرگسالان

در اتاق ، دانلود کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد را به دختر خردسالش می‌نویسد و او را در مورد این موضوع آموزش می‌دهد . تجارت، سیاست، و فساد اقتصاد جهانی.

یانیس واروفاکیس در برابر سران کشورها، مجامع کارشناسان و دانشجویان بیشماری در سراسر جهان ظاهر شده است. اکنون، او با مهم ترین و دشوارترین مخاطب خود مواجه است. واروفاکیس با استفاده از زبانی روشن و مثال‌های واضح، مجموعه‌ای از نامه‌ها را در مورد اقتصاد به دختر خردسالش ارائه می‌کند: کتاب صوتی حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد چگونه عمل می‌کند، از کجا آمده است، چگونه به عده‌ای سود می‌رساند و برخی دیگر را فقیر می‌کند. او با در نظر گرفتن بانکداران و سیاستمداران، منشأ تاریخی نابرابری بین کشورها و درون کشورها را توضیح می‌دهد، این تصور فراگیر را که همه چیز بهای خود را دارد زیر سوال می‌برد و نشان می‌دهد که چرا بی‌ثباتی اقتصادی یک خطر مزمن است. در نهایت، او در مورد ناتوانی سیاست‌های مبتنی بر بازار برای رسیدگی به وضعیت رو به زوال سلامت سیاره‌ای که نسل دخترش می‌خواهد به ارث برسد، بحث می‌کند.

کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد

خرید کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد

واروفاکیس در تمام مدت تخصص خود را به راحتی به کار می برد. او به‌عنوان پدر و مادری می‌نویسد که هدفش آموزش دخترش به مسائل اساسی عصر ماست – و از طریق این دانش، او را در برابر شکست‌ها و مبهم‌سازی‌های سیستم کنونی‌مان مجهز کرده و راه را به سوی یک جایگزین دموکراتیک‌تر نشان می‌دهد.

«جذاب‌کننده و کاملاً جذاب... این یک تحلیل دقیق است که با نشخوار فکری فلسفی در آمیخته‌ای از حکایات خانوادگی، اسطوره‌های یونانی، تاریخ جهان و یک فرو رفتن عمیق شگفت‌انگیز در معانی پنهان موجود در ستاره روایت می‌شود . Trek and The Matrix... این کتاب برای همه است. واروفاکیس از اصطلاحات فنی صرف نظر می کند، و وقتی از آن استفاده می کند، تمام تلاش خود را می کند تا به وضوح آنچه را که در موردش صحبت می کند، تعریف کند." - مارک هاسکل اسمیت، لس آنجلس تایمز

خلاصه کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد

"واروفاکیس از استعدادهای قابل توجه خود استفاده کرده است... برای ابهام زدایی از مفاهیم پیچیده مالی که برای فرار از ما طراحی شده اند..." حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد pdf اطمینان از اینکه همه اجازه دارند مقتدرانه درباره اقتصاد صحبت کنند، پیش نیاز یک جامعه خوب و پیش شرط یک دموکراسی اصیل است. او می نویسد]. اگر هدف او این است، پس واروفاکیس بیش از آن را به دست آورده است... او به وضوح و با حوصله به خوانندگان کمک می کند تا درک کنند که چقدر قدرت مالی شرکت های جهانی - و نهادهای فراملی که به آن خدمت می کنند - بر ما دارند. زندگی می کند... اگر کسی بتواند راهی برای قرار دادن یک مرغ در هر دیگ و یک بطری حباب بر روی هر میز بیابد، یانیس واروفاکیس است. -آتوسا آراکسیا آبراهامیان، ملت

حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد

«واروفاکیس [قول می‌دهد] اقتصاد را به زبانی توضیح دهد که همه بتوانند آن را بفهمند، به‌جای زبان شبه‌علمی آغشته به اصطلاحات رایج علم اقتصاد... واروفاکیس با مقایسه واضحی بین عرضه پول و بازار سیگار در یک اردوگاه اسیران جنگی آلمانی برای توضیح تورم، کاهش تورم و نرخ بهره، به عبارتی که هر نوجوان – یا بزرگسال – می‌فهمد... واروفاکیس خوانندگانش را با آغاز زبانی جدید مجهز می‌کند و اسطوره‌ها را پشت سر هم می‌کند. آنا مینتون، گاردین حرف هایی با دخترم در مورد اقتصاد

Spinne...
ما را در سایت Spinne دنبال می کنید

برچسب : حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد,حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد pdf,حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد صوتی,حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد سی بوک,حرف هایی با دخترم در مورد اقتصاد,حرف هایی با دخترم در مورد اقتصاد pdf,کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد,دانلود کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد,کتاب صوتی حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد,خرید کتاب حرف هایی با دخترم درباره اقتصاد, نویسنده : pinemind pinemind بازدید : 84 تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1401 ساعت: 14:02